هتل های مشهد
نوشته شده توسط : ادمین

 

 

هتل تهران مشهد

هتل سه ستاره تهران از با قدمت ترین هتل های مشهد می باشد که در سال 1352 در خیابان امام رضا افتتاح شده است. آخرین بازسازی این مجموعه در سال 1392 انجام شده است. نزدیکی به بازار رضا و بازار هفده شهریور از ویژگی های خوب این هتل به شمار می رود. از ویژگی های هتل تهران داشتن محوطه ای زیبا و تماشایی و نیز رستورانی با آلاچیق است که انواع غذاهای ایرانی در آن عرضه می شود. این هتل با امکاناتیهتل مشهد تیر 98 چون روم سرویس، صندوق امانات، پارکینگ اختصاصی، رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود، کافی شاپ با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم و با کادری آزموده و مجرب افتخار پذیرایی از میهمانان و زائران تور مشهد را دارد.

 

هتل تهران مشهد

 

هتل تهران مشهد

 

هتل تهران مشهد


هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد یکی از هتل های چهار ستاره شهر مقدس مشهد می باشد که در نزدیکی حرم امام رضا علیه السلام می واقع شده است.از مزایای این هتل نزدیک بودن آن به حرم مطهر اشاره کرد بطوری که فاصله کمتر از 350 متر را دارد. هتل عمادمشهد فقط 6 دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد. هتل عماد مشهد 9 طبقه و 55 اتاق با گنجایش 200 نفر شامل 15 سوئیت رویال ، 40 اتاق دو تخته و سه تخته لوکس با طراحی زیبا ، 2 سالن پذیرایی و رستوران با گنجایش 185 نفر ، فست فود ، کافی شاپ و رستوران بام با چشم انداز حرم مطهر رضوی (ع) پذیرای مهمانان گرانقدر تور مشهد می باشد.

 

هتل عماد مشهد

 

هتل عماد مشهد

 

هتل عماد مشهد


هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد یکی از هتل های 5 ستاره مشهد می باشد که در میدان جانباز, خیابان خیام آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران مشهد می باشد. هتل هما در 9 طبقه با 207 اتاق مجهز و امکانات کامل پذیرای زائران می باشد. از امکانات هتل می توان به: استخر و سونا, کافی شاپ, روم سرویس 24 ساعته, رستوران, سرویسهتل مشهد مرداد 98 رایگان رفت و برگشت به حرم در 5 نوبت, آرایشگاه, زمین تنیس, باشگاه تناسب اندام, پارکینگ, خشکشویی, کافی نت, تاکسی سرویس 24 ساعته, خدمات پزشکی 24 ساعته, دستگاه ATM, اتوشویی, لاندری, صندوق امانات, ایترنت و ... اشاره کرد. اگر قصد سفر به تور مشهد را دارید این هتل 5 ستاره با بیش از 40 سال سابقه کاری بهترین انتخاب برای اقامت می باشد.

 

هتل هما 2 مشهد

 

هتل هما 2 مشهد

 

هتل هما 2 مشهد


هتل عرش مشهد

هتل 3 ستاره عرش با دسترسی خوبی به اماکن زیارتی و دیدنی در خیابان امام رضا مشهد قرار گرفته است.این هتل با 60 باب اتاق، سرویس رفت و برگشت به حرم مطهر و رستوران با منوی انتخابی آماده پذیرایی از زائران محترم امام رضا (ع) است. این هتل سه ستاره با قرارگیری در موقعیت مکانی عالی تور کیش و قیمت مناسب سالانه نظر بسیاری از مسافرین تور مشهد را به خود جلب کرده است.

 

هتل عرش مشهد

 

هتل عرش مشهد

 

هتل عرش مشهد

 

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: هتل های ارزان مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های مناسب مشهد,هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: